GEZE bekroond als TOP 100 Innovator onder kleine en middelgrote bedrijven

GEZE is opnieuw verkozen tot een van Duitslands 100 meest innovatieve bedrijven in 2020. Het Instituut voor Ondernemerschap en Innovatie van de Weense Universiteit voor Economie en Bedrijfskunde kwam tot dit oordeel als deel van de TOP 100 Award. GEZE maakte indruk op de jury met innovatieve oplossingen en ultramoderne technologie op het gebied van brandveiligheid en gebouwautomatisering, alsook met zijn voortreffelijke innovatieklimaat. Dit is de negende keer dat het in Leonberg gevestigde bedrijf de TOP 100 Innovator-onderscheiding heeft ontvangen.

GEZE ontvangt opnieuw een onderscheiding

© TOP 100

GEZE maakte indruk op de jury van de TOP 100-competitie in alle categorieën en kan zichzelf daardoor met recht opnieuw een TOP 100 Innovator noemen. Gerald Haas, hoofd van Ontwikkeling bij GEZE, zegt: "Het TOP 100-keurmerk is een van Duitslands meest prestigieuze onderscheidingen voor kleine en middelgrote organisaties en is een belangrijke indicator van de innovatiekracht van bedrijven. Door opnieuw de onderscheiding te ontvangen, wordt getoond dat GEZE, voor de zoveelste keer in 2020, een van Duitslands meest innovatieve bedrijven is. Wij streven ernaar door te bouwen op deze positie in de toekomst en gebouwen zo zelfs nog leefbaarder te maken.”

Innovatieve producten voor leefbare gebouwen

Met deze onderscheiding erkent de TOP 100-jury met name de deskundigheid van het in Leonberg gevestigde bedrijf op het gebied van gebouwentechniek. Binnen de toepassingsgebieden van brandveiligheid en gebouwautomatisering maakt GEZE continu indruk met innovatieve oplossingen, die het GEZE Cockpit gebouwautomatiseringssysteem omvatten, waardoor geautomatiseerde systeemcomponenten op het gebied van deur-, raam- en veiligheidstechniek in een netwerk gekoppeld, centraal bestuurd en nauwkeurig bewaakt kunnen worden. GEZE kan zijn klanten op deze manier ondersteunen in het werken met ultramoderne technologieën die hulpbronnen besparen en hen helpen om gebouwen digitaal in een netwerk te koppelen.

Kom meer te weten over gebouwautomatisering bij GEZE

Hoofdcriteria voor de TOP 100

De TOP 100-prijs wordt al meer dan 25 jaar lang toegekend aan kleine en middelgrote bedrijven in heel Duitsland. De winnaars worden op transparante wijze, open en op een wetenschappelijke basis bepaald. Beslissingen worden niet genomen op basis van individuele innovaties. In plaats daarvan heeft het Instituut voor Ondernemerschap en Innovatie van de Weense Universiteit voor Economie en Bedrijfskunde, onder leiding van Prof. Nikolaus Franke, vijf hoofdcriteria gedefinieerd voor de onderscheiding: seniorbeheer dat innovatie bevordert, een klimaat van innovatie, innovatieve processen en organisatie, open innovatie/naar buiten gerichte houding en innovatief succes.