GEZE: F 1200+ raamaandrijving ontvangt German Innovation Award 2020

De German Innovation Award wordt toegekend aan sectoroverschrijdende producten en oplossingen die met name overtuigen wat betreft gebruikersvoordelen en zuinigheid. In 2020 ontving het in Leonberg gevestigde bedrijf GEZE de felbegeerde onderscheiding voor de innovatieve F 1200+ raamaandrijving in de categorie ‘Excellence in Business to Business - Building & Elements’. De onderscheiding werd aangeboden door de commissie van deskundigen van het German Design Council, dat werd opgericht in 1953 op initiatief van de Bondsdag, om de competitiviteit onder Duitse bedrijven aan te moedigen.

Innovatieve raamtechiek door GEZE

German Innovation Award

German Innovation Award © German Design Council

“Wij zijn blij met het winnen van de German Innovation Award 2020. De onderscheiding is het bewijs dat GEZE een van de meest innovatieve leveranciers in de B2B-sector is en een winnend product biedt met de F 1200+​​​​​​​ raamaandrijving, die op dit moment uniek is op de markt,” zegt Sven Kuntschmann, segmentmanager van raamtechniek bij GEZE GmbH. Met de GEZE F 1200+​​​​​​​​​​​​​​+ presenteert het bedrijf een intelligente aandrijving waarmee grote draai-kiep-ramen eenvoudig automatisch of zelfs handmatig geopend kunnen worden. Het intuïtieve bedieningsconcept maakt het mogelijk voor gebruikers, zoals hotelgasten of ziekenhuisbezoekers, deze veilig te hanteren, zelfs zonder voorafgaande training.

GEZE F1200+: kamerhoge ramen eenvoudig bedienen