Thermisch gescheiden automatische schuifdeuren: introductie van het nieuwe ECdrive T2 systeem

We hebben de ‘allrounder’ van de portefeuille GEZE schuifdeuren uitgebreid met nieuwe extra functies. Nog beter, sterker, efficiënter en duurzamer: de nieuwe ECdrive T2 aandrijfeenheid is nu verkrijgbaar. De flexibiliteit maakt het voor onze klanten en partners nog gemakkelijker om hun doelen te bereiken. Op het gebied van schuifdeursystemen met isolatieglas en thermisch gescheiden profielen biedt deze comfort en levert een belangrijke bijdrage aan warmte-isolatieglas in gevelingangen.

ECdrive T2 met de GCprofile Therm met smalle lijst

Schuifdeursysteem met geoptimaliseerde warmte-isolatie en afdichting: het slanke ECdrive T2 schuifdeursysteem met het GCprofile Therm-profielsysteem.

© GEZE GmbH

Het is onze taak en verantwoordelijkheid om gebouwen te realiseren en te creëren met zoveel mogelijk gebruik in harmonie met mensen en de omgeving. Met de nieuwe ECdrive T2 hebben we ontwerpvrijheid, ontwerp, barrièrevrij gebruiksgemak, energiezuinigheid, veiligheid en connectiviteit op een geheel nieuwe manier gecombineerd. Wij bieden schuifdeursystemen met de nieuwe ECdrive T2 deuraandrijving, in overeenstemming met de energiebewuste bouwtrend: met GCprofile Therm, het profielsysteem met smalle lijst, geoptimaliseerd voor hoge eisen aan automatische schuifdeursystemen.

Minimalisatie van warmteverlies

De thermische isolatiekwaliteiten van het nieuwe thermisch gescheiden profielsysteem, in combinatie met de nieuwe ECdrive T2, verminderen warmteverlies in grote glazen schuifdeuren, vooral in winkelfronten, evenals bij de ingangen van ziekenhuizen, hotels, kantoorgebouwen, treinstations of luchthavens. De warmteovergangscoëfficiënt van complete glazen schuifdeursystemen is aanzienlijk kleiner dan bij conventionele profielen en warmtebruggen worden vermeden. De glasdiktes van 32 mm kunnen worden gebruikt voor dubbele of drievoudige isolatieruiten met Ug-waarden van respectievelijk 1,0 en 0,8.

Discreet deurontwerp – stille beweging

Er kunnen deurbladen tot 140 kg worden gemaakt met een optionele dubbele rolwagen met ECdrive. Dit betekent dat bijvoorbeeld dat door gebruik te maken van meerdere isolatieruiten hogere bladgewichten mogelijk zijn.

• De hoogte van de aandrijfkap is aanzienlijk teruggebracht tot 100 mm
  • Het deurdesign is discreter en eleganter
  • Versterkte loopprofielen voor lichte en stille bewegingen en een langere levensduur voor zware deurbladen

Thermisch gescheiden automatische schuifdeuren

Als de nieuwe ECdrive T2 met GCprofile Therm-profielsysteem wordt gecombineerd met thermisch gescheiden bovenlichten, is het resultaat een compleet deursysteem met optimale isolatie en afdichting. De systemen worden aangevuld met een doorlopende vloergeleiding met drainage.

Afkomstig van één adres

De thermisch gescheiden bovenlichten met smalle lijst zijn eveneens verkrijgbaar bij GEZE: met enkel- of meerdelige scheidingswand inclusief zijgevelpanelen. Op deze manier kunnen we met maximale transparantie voldoen aan de eisen voor design deursystemen. Waarom is dat? Omdat we oplossingen ontwikkelen voor de behoeften van onze klanten en inspirerende impulsen bieden waarvan zij nog meer kunnen profiteren.

Veilig: ook tegen ongenode gasten

Voor een grotere inbraakweerstand, bijvoorbeeld tijdens nachtelijk gebruik, kan de GCprofile Therm worden uitgerust met een handmatig of gemotoriseerd haakgrendelslot. Het ECdrive T2 aandrijfsysteem voldoet aan de maximale veiligheidsnormen voor de gebruiker in overeenstemming met DIN 18650-1/2 en DIN en 16005.

Net als alle automatische deuren van GEZE is volledige connectiviteit een ander bijzonder voordeel van het ECdrive T2 deuraandrijvingssysteem.

Slimme voordelen

• Integratie in BACnet netwerkoplossingen met het GEZE Cockpit gebouwautomatiseringssysteem
  • Veiligheid en comfort: centrale visualisering, bediening en bewaking

Installatie en onderhoud: efficiënter en praktischer

ECdrive T2 schuifdeuraandrijving: aandrijving met discrete en elegante uitstraling voor deurbladen tot 140 kg (bijv. door meerdere isolatiebeglazingen).

© GEZE GmbH

Het installeren en uitlijnen van de ECdrive T2 deuraandrijving verloopt snel en eenvoudig.

• Voorgeboord loopprofiel met langwerpige gaten
  • Eenvoudiger leggen van kabels dankzij de geïntegreerde kabelroutering, nieuwe service-interface op de aandrijving
  • Eenvoudige verbinding met de service terminal of Bluetooth-interface

Individuele serviceconcepten

Wij bieden uitstekende service, die lang na de levering van het ECdrive T2 schuifdeursysteem voortduurt. Als professionele partner voor deursystemen ondersteunen wij automatische deuren gedurende de gehele levenscyclus met service en onderhoud - vanzelfsprekend helemaal op uw behoeften afgestemd.

Ontdek de GEZE schuifdeuroplossingen